z

Leeftijd: 25-65 jaar

Functie: zelfstandig

Persoonlijke informatie:

b

Behoeften en verlangens

blended vnl voormonitoring- gelinkt aan vragenlijsten en tussentijdse evaluaties - om voortgang te zien- alle consultaties zijn betalend: online en face to face- apps worden wel gebruikt. We proberen mee te zijn- dikwijls zelf op zoek- hoe die up to date info verkrijgen - via contact univ soms op de hoogte- dan heb je vnl contact nodig - vrij om te kiezen ( los van een organisate) maar daardoor ook soms alleen- zelf die voorselectie maken- vermijden van de te commerciele partners- soms oversoeld van reclame ( nu epd en gdpr...) aansluiting bij een psy kring of verenigingen of platformen. Zij kunnen al uitfilteren- kist / groepsaankopen- laagdrempelig- ook voortonen- inspirerende voorbeelden soms moeilijker te vinden/ zien

Frustraties en angsten

hindernis: vnl intermenselijk contact- werken in het moment- tijd is ah veranderen: verschillende mensen contacteren, snelheid primeert ipv match, kwaliteit- >< tegengesteld aan haar ingesteldheid en methodiek. vervangt niet alles- bn slechts 4 emoties. Wat trekt haar aan: iets op maat van een zelfstandige. bvb betrouwbare gespreksparter- die een traject of coaching zou kunne doen- Wat zou het voor jou kunnen betekenen en voor mijn client. Wat is de effecitiviteit. aantoonbaar ? noodzaak- wachtlijsten die er zijn- toegankelijk- meer patienten behandelen? Volume omhoog? toegankelijkheid, betaalbaarheid,... vnl 1°lijns. (Moodspace) Budget bij een zelfst ook kleiner + moet de moeite zijn om te doen.

Touchpoints

Howest: nu er niet aan denken. Wil vnl goede collega's. mee zijn, uitdagen. goede drive ( ook ivm blended) + innovatie << denk vnl aan onderwijs. verbrokkeling van de diverse tools < iets "gedegen" aanbieden. Ih onderwijs pakket << hoe omgaan met sociale media << mee te nemen in het onderwijs- zowel voor student als voor client- inspelen op veiligheid- << interesant onderwerp / privacy verhaal/ stokkeren van gegevens / bewaren vanalles / = mogelijke drempel Transfer van org naar ambulente hulpverleners << mogelijkheden ( en hindernissen) zowel tijdsgebrek als practisch moeilijk. + omgekeerd uiteraard ook. elke een eigen systeem- eigen dossier meegeven- met bepaalde tools kan dit wel ( doorkoppelingsmogelijkheden- ook hier weer weten welke app er bestaat)

Acties en tools

vereniging regionale kring- rechtsreekse comm + federatie + digitale neuwsbrief of online/studiedagen- << vanuit hen wat meer vertrouwen. wat indien ze geen lid zijn? social media- specifieke facebookgroepen- Wel op Linkedin aanwezig- soms ook volgen van personen- wetensch onderbouwde zaken.<< gefundeerde informatie vb Opleiding vanuit hun afdeling is wel onderbouwd maar ze kijkt nog meer naar de KUL. ( eerder eigen afstudeerorganisatie) + de gekende mernsen in het werkveld ( ex-studenten) herkenbare naam/ functie/organisatie is wel van belang Tom Vandaele- Filip Bockland- Een manager ( beleidsfiguur) – vanuit zijn invalshoek- zijn ervaring delen- Helicopterview: hoe het zorgproces overzien Daarna inzoomen << om te landen op comm. De waarde van elke methodiek at kan Blended care hierin beteken keuze is wel interesant. Thema loskoppelen van de psycho << en toepassen op verpleegkundigen / andere discipline- / coaches, therapeuten/….= verrijkend. Een client aan het woord laten? << zeker interessant. vanuit de diverse leeftijdsgroepen dan. de verwachtingen per leeftijd kan verschillend zijn ( jongere visueel interssant ook- oude inhoudelijk interessant) een vereniging aanspreken? die er zicht op hebben? De stem van de patient is soms moeilijk- Het al of niet kunnen oerbrengen is ook belangrijk

Persoonlijkheid

Tijdsdruk: extreem hoog
Digitale vaardigheden: normaal
Gebruik internet op het werk: laag
Type beslissingsnemer: gevoelsmatig
Tempo van beslissen: twijfelaar
Ingesteldheid: (kiezen)

Online gedrag

Facebook: niet
Instagram: bijna dagelijks
LinkedIn: bijna dagelijks
YouTube: bijna dagelijks
Twitter: niet
e-mail: dagelijks
andere digitale kanalen:
n
online gedrag:
zoekt vaak informatie op