Am

Leeftijd: 25-65 jaar

Functie: volwassenen

Persoonlijke informatie:

C

Behoeften en verlangens

eerder de context van een ziekenhuis die anders is.<< de cultuur die een rol speelt. soms een barriere om te springen in het blended verhaal/ Vooral ook de tijd. << is eerste dat wegvalt indien er weinig tijd is. efficientie << ondersteining maar ook meerwaarde moet voldoende groot zijn. Blended vergt toch nog veel "opvolging" tov face to face. zoektocht aangaan om te kijken per afdeling wat interssant kan zijn. mensen die hulpverleing zoeken- aanbod zien en vinden. << vaak aanmeldingen waar we zelf geen aanbod voor hebben. hoe hen een alternatief zorgaanbod aanbieden? hoe er zicht op krijgen. Extra ondersteuning vormen. < lange wachtlijsten<< zoeken naar goede voorzorg.< daar blended inzetten? Ter ondersteuning. Nu veel tijd in : info meegeven en opvolgen, noden melden ( zonder opvolging) vb iemand op een wachtlijst < nog geen ondersteuniing << blijven lang in de kou staan- hoe als organisatie eraan tegemoetkomen zonder teveel tijd/ of op zinvolle manier doen /... maken dat ze zich niet aan hun lot overgelaten voelen. Hoe selecteren wie we wel of niet moeten "opvolgen". Gelijkaardig bij CLB<< hulpvragen die niet meteen geholpen kunnen worden. Ofwel niet altijd de expertise of niet toch aanbieden van apps om zelf al aan de slag te gaan.( afh van wat de nood is) vb ouders opgenomen- met die ouders aan de slag maar de kinderen hebben veel vragen- << hierrond iets te doen? CLB dan geen zicht op wat er met de ouders aan het gebeuren is- informatiedoorstroming naar de kinderen. bereidheid om familie/kinderen te betrekken is wel groot maar is helaas beperkt. Contact met scholen is beperkt. = tekort in het grotere plaatje van een opname. Tekort aan tijd/ moeilijke bereikbaarheid van mensen( werkuren) / Cultuur << is er nog onvoldoende om op blended over te schakelen + samen met tech beperking. ( niet zomaar apps gebruiken zonder goede connectiviteit met epd) Bereidheid 50/50 << speelt op elkaar in. Beslissingsrecht << wel veel budget aan vorming. Gewoon vormingsaanvraag indienen. Moet ergens wel een link zijn/ relevantie Service: kijken naar inschrijving naar de organisatie << opvolging : evaluatie/ feedbackgesprek/ netwerkmoment vervat binnen het symposium- wel meerwaarde om in gesprek te gaan. Toch wel in levende lijve aanwezig zijn. sommige liever online << Howest verschil: innovatie - willen ook wel pioneren in dit onderwerp. Kunnen aankloppen bij Howest- Een expertise vertalen in een app: vb suicidale gedachten- verzamelen van data - en idee lanceren- waar kunnen we aankloppen? Platform creƫren. wie kan het idee vastnemen? Samen met bedrijven- verbinden van diverse mogelijke partijen. + experimenteren, wendbaar uitproberen ( flexibeler dan nu) howest- eindwerken: ook mogelijkheden van uitvoering eindwerken. Waar kijk je voor opleidingen? tamelijk divers. Inhous en via partners. Waarde: wetenschappelijke evidentie. Thomas: bekijkt type opleiding, relevantie, medewerkers zoeken zelf ook naar opleidingen die beatwoorden aan hun noden. prikkels geven, inspiratie geven, erover nadenken, teasen, hen erin betrekken. Toegankelijkheid van de tool is van belang.

Frustraties en angsten

Tijd is voornaamste reden + meerwaarde. menselijke niet in de weg staan. is tijdswinst =ontmenselijking?? overzicht betrouwbare wetensch tools << kwalt label/ prijs/ toegankelijkheid Hoe een project uitwerken in een organisatie? Hoe en waar beginnen om blended care uit te werken? << zorg voor de hulpverleners. < gestructureerd aanpakken. << je mag de zorg tonen. dus niet enkel inhoud. Diverse mensen die een project uitrollen. Samen brainstormen. Heel concreet. Nertwerkmoment tijdens event zelf en niet erna. Indien deels digitaal << verbindende manier zoeken. interactie mogelijkheden zoeken. sfeer of levendigheid brengen. Zorg voor zorgenden: mag niet blijven zweven. Weinig voor gedaan. Hoe kan dit mogelijks een rol spelen. Stijl: soms te serieus. Moet uiteraard wel aansluiten bij de leefwereld. Moet geloofwaardig blijven. Keuze tussen korte bites en langere. Balans tussen prikkelen en credibiliteit. << overzicht blijven behouden. Taal is belangrijk. Niet noodzakelijk te academisch. Onze "eigen" taal. Warm en verbindend. Soms heel steriel. Menselijke taal en beeldvorming. Visuele van belang.

Touchpoints

mail / alumni groepen hogescholen/univ / Sommigen op LinkedIn mail: wanneer lees je: catchy titel- brochure of post valt tegenwoordig wel op. reminder mail via sleutelfiguren << hen ambassadeur maken Howest << als speler bij navorming, levenslang leren << wat zijn "goede"momenten- vnl tijdens de werkuren, online, of afh van het onderwerp of de vorm < vb workshops dan is het wel de moeite om te komen. elearning? << wordt doorgegeven aan de collega's<< makkelijk om te verspreiden.Op eigen tempo, wanneer het past. << gevaar: doen ze het wel. << bepaalde stukkken eruit halen die interessant zijn. ook tools inoefenen op een online manier.

Acties en tools

C

Persoonlijkheid

Tijdsdruk: hoog
Digitale vaardigheden: normaal
Gebruik internet op het werk: gemiddeld
Type beslissingsnemer: afwegend
Tempo van beslissen: onderzoekt eerst alle opties grondig
Ingesteldheid: eerder behoudsgezind

Online gedrag

Facebook: dagelijks
Instagram: bijna dagelijks
LinkedIn: Hoe vaak gebruikt je persona LinkedIn?
YouTube: Hoe vaak gebruikt je persona YouTube?
Twitter: bijna dagelijks
e-mail: dagelijks
online gedrag:
zoekt vaak informatie op